Gym

Nusnäs IF har ett fint gym att erbjuda alla medlemmar. Här har du tillgång till flera maskiner och fria vikter. Dessutom finns ett motionsrum med löpband, cyklar mm. Du betalar en årlig avgift för gymmet som löper årsvis.

Gymavgifter (Medlemskap i Nusnäs IF krävs)

• Gymkort, enskild medlem 600 kr
  • Gymkort, familj 1000 kr, barn under 18 år ingår
  • Vill du gymma enstaka gånger kostar det 50 kr/gång

Inbetalning görs på bankgiro 106-1308 eller med SWISH: 1232741940
Vill du betala med kort till Nusnäs IF kan du göra det här nedan i vår webbutik.

Medlemskap samt gymkort löper per kalenderår och skall vara betalt senast den 31 jan för att undvika att ditt kort/tagg stängs ner. Du kan lösa medlemskap under hela året men förnyelse skall ske vid varje nytt kalenderår.

Gymmet är öppet dygnet runt och du kommer in genom en nycketagg. Nyckeltaggen får du när du betalat in din medlemsavgift samt gymavgift. Taggen gäller årsvis och är giltig så länge du betalar dina avgifter. Om du avslutar ditt medlemskap kommer taggen av avaktiveras och skall då lämnas tillbaka till Nusnas IF. Ej återlämnad tagg debiteras med 100 kr.

Utlämning av tagg:
Taggen kan lämnas ut antingen genom att du besöker kansliet vardagar mellan 07 – 11. Tag med kvitto på inbetalningen. Observera att vaktmästaren inte alltid är på plats eller kan vara upptagen med andra sysslor.
Du kan också kontakta oss på medlem@nusnasif.se så kontaktar nyckelansvarig dig. Vi kan då lägga ut en tagg i vårt nyckelskåp där du kan hämta din tagg enligt överenskommelse. Observera att det kan ta en tid innan nyckeln/taggen kan lämnas ut då vi jobbar ideellt med detta.