Medlemskap

Dags att förnya ditt medlemskap i Nusnäs IF för 2024. Medlemskap samt ev. gymkort/ridsektion löper per kalenderår och skall vara betalt senast den 31 jan för att undvika att ditt kort/tagg stängs ner.
Du kan lösa medlemskap under hela året men förnyelse skall ske vid varje nytt kalenderår.

Vi tackar alla på förhand som vill vara med och stödja Nusnäs IF genom sitt medlemskap. För att bli medlem betalar du in nedanstående och kompletterar med personuppgifter.

• Enskilt medlemskap i NIF 150 kr enligt ovan.
  • Familjemedlemskap i NIF 300 kr, barn  18 år och under ingår.

För att nyttja gymmet krävs medlemskap i NIF samt förljande gymavgift

• Gymkort, enskild medlem 600 kr
  • Gymkort, familj 1000 kr, barn  18 år och under ingår.
  • Vill du gymma enstaka gånger kostar det 50 kr/gång

För medlemsskap i Ridsektionen krävs medlemsskap i NIF enligt ovan och följande priser för ridbanan:

• Ridsektion, enskild medlem 400 kr.
  • Ridsektion, familj 600 kr, barn under 18 år ingår

Inbetalning görs på bankgironr 106-1308 eller med SWISH nr: 1232741940

Var noga med att ange namn, personnummer, e-postadress och vad betalningen avser. Går att komplettera med mail till medlem@nusnasif.se .

Har du frågor om taggar och medlemskap skicka frågorna till, medlem@nusnasif.se

Utlämning av tagg:
Taggen kan lämnas ut antingen genom att du besöker kansliet vardagar mellan 07 – 11. Tag med kvitto på inbetalningen. Observera att vaktmästaren inte alltid är på plats eller kan vara upptagen med andra sysslor.
Du kan också kontakta oss på medlem@nusnasif.se så kontaktar nyckelansvarig dig. Vi kan då lägga ut en tagg i vårt nyckelskåp där du kan hämta din tagg enligt överenskommelse. Observera att det kan ta en tid innan nyckeln/taggen kan lämnas ut då vi jobbar ideellt med detta.

Anmäl dig till Nusnäs IF:s nyhetsbrev