Nytt år – Nya medlemsavgifter

Vi har gått in i nytt år 2023 och därmed är det dags att betala in nya medlemsavgifter.
Medlemsavgiften för Nusnäs IF (NIF) är oförändrad enligt årsmötesbeslut och är 150 kr/år för enskild och 300 kr/år för familj (familj = barn upp till 18 år). Medlemskap krävs för att delta och nyttja Nusnäs IF:s olika anläggningar samt för att kunna vara med i någon av våra undersektioner.

För att träna i vårt gym behöver du förutom NIF medlemskap även betala gymavgift, 600 kr/år för enskild och 1000 kr/år för familj. Gymavgiften betalas kalenderår och måste förnyas senast 31 jan för att taggen skall vara giltig.

Avgiften för ridsektionen höjs till 400 kr/år för enskild och 600 kr/år för familj. Vi kommer under året att införskaffa utrustning för att bättre kunna harva och sköta om ridbanan.

Läs mer och betala in din avgift här.

Tack för att du är medlem i Nusnäs IF.